BELI PRODUK HIRAQ SECARA ONLINE. TIADA CAJ PENGHANTARAN!

Selasa, 13 November 2012

Salam Maal Hijrah


Salam Maal Hijrah kepada semua pembaca blog ku yang tak seberapa ni.

opss sebelum terlupa terima kasih yang tak terhingga kepada semua customer2 yang dah membeli produk2 di page Rahsia Kecantikan Dalaman - http://www.facebook.com/pages/Rahsia-Kecantikan-Dalaman/107731579288083?ref=hl. Yang paling laris sekarang produk Fellina Beauty Inchloss Lotion, oder masuk bertubi2. Pada sesiapa yg nk jadi dropship agent/dealer, pm je kat fb k. FYI, pada waktu malam dan hujung minggu saya memang tak on-line. Itu ada lah masa utk keluarga. Tak kan dari siang sampai ke malam nk menghadap pc je kan, kesian pulak kat hero ku yang 2 orang tu, kurang kasih sayang pulak nanti hihi.. Tapi pd customer yg sms/call insyaAllah saya akan layan k, dont worry ;)

Dan ada jugak customer yg meragui status saya ni. Maaf, saya memang tak pandai cakap benda2 yg manis utk cair kan hati orang. Saya adalah saya, apa ada nye.. saya cuma menjalan kan perniagaan on-line ni separuh masa utk mencari rezeki yang halal utk menambah pendapatan, itu sahaja. Saya tak tipu orang, saya tak makan riba dan tak makan duit haram. Jika anda berminat dgn produk saya sila pm, tp jika anda tidak berminat tak payah lh pm kat inbox saya yg bukan2 ok. 

But it's ok, saya maaf kan. Ragam manusia macam2 kan ;)

Di kesempatan ini saya ingin ucap kan Selamat Menyambut Awal Muharam kepada seluruh umat islam yg singgah ke blog saya yg tak seberapa ni ;) Terima kasih banyak2.

Tutuplah buku amalan kita dengan catitan amal kebaikan dan mula kan lah buku amalan kita dengan senyuman kebahagiaan. Salam Maal Hijrah ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan