BELI PRODUK HIRAQ SECARA ONLINE. TIADA CAJ PENGHANTARAN!

Isnin, 3 Oktober 2011

Mahathir VS Yahudi


Saje je nak share kat u'olls yang kalau2 ada di antara kita dah hilang kepercayaan kepada negara sendiri. Bukan aku nak mendewa kan Tun atau pun aku bukan lah penyokong kuat BN (x pernah pi ngundi pun)

Tapi aku menganggap nya sebagai seorang negarawan. Walaupun idealogi nya kadang kala tidak difahami dan di tentang, tapi dia seorang yang realistik (pd pendapat aku lah). Dia cuma hanya ingin melihat rakyat Malaysia (terutama nya melayu) lebih bersemangat waja dan lupa kan tradisi meminta2..

Seperti motto hidup aku "Bukan senang nak senang". Bila kita dah senang nanti pun, bukan nya kita boleh dok lepak, relaks2 jek. Cuba tengok orang cina yang kaya2 tu, awal2 pagi dah bangun, keluar rumah cari bisnes. Orang melayu, kol 10 pg, matahari dah meninggi baru bangun. Kan waktu pagi tu pembuka rezeki, pintu segala rezeki.. So bangun lah pagi2, macam aku.. hahaha
(tak berniat nak menghina bangsa sendiri, just nak banding kan lifestyle masyarakat di Malaysia ni ;)

Berbalik pada video kat atas ni.. sakit hati pulak tengok moderator tu. What is the point? Apa yang dia nak buktikan dgn bagi soalan2 provoke macam tu.. Tak nampak pun kesinambungan setiap soalan tu. Yang aku nampak dia macam nak buktikan yang Tun Mahathir seolah2 bukan lah pemimpin negara yang baik. Macam sakit hati sangat dia dgn Tun.. Kalau tak puas hati, turun sini arr.. amacam, ada bran? hehe

4 ulasan:

  1. yup!hebat Tun.selamba je dia jawab soalan moderator tu.tenang je.hmmm.moderator tu agak kebengangan kot dgn segala jawapan Tun. :)

    alhamdulillah.bersyukur sbb ALLAH kurnakan pemimpin spt Tun Dr Mahathir Mohamad. :)

    BalasPadam
  2. yg paling aku suka bila Tun dapat menyampaikan segala fakta dgn tepat & berani.. ;)

    BalasPadam
  3. Video mahathir vs yahudi nie memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia.

    BalasPadam