BELI PRODUK HIRAQ SECARA ONLINE. TIADA CAJ PENGHANTARAN!

Jumaat, 23 September 2011

Posto posto; Kad Kahwin Nabil & Nazirah Ayub





Walimatul urusss..

Haha.. saje jek nak kepoh2 di petang2 hari ni.
Ada entry menarik kat fb aku tadi. Tiba2 jek aku merasa pelik dgn tajuk post kat wall aku tadi.
"KAD KAHWIN NABIL BERKONSEP BUKU CERITA DONGENG"

"aikss, nabil mana pulak ni" detik hati aku. Nabil telinga capang tu ke. dah nak kahwin ke, mcm hri tu baru break dgn Irma Hasmie"

Then jari aku laju je meng'klik' entry tadi tu. Confirm lah ni, Nabil Raja Lawak. Bila pulak lah mamat ni bercintan cintun. Nak tgok sket sape bakal permaisuri dia tu.

Aku pun meng'google' lah 'Nabil dan Nazirah' - then kuar lah muka diaorang ni.

isk isk isk.. aku ni katak bawah tempurung ke. Tak tahu menahu pun pasal gossip diaorang ni.

Dari hasil siasatan aku, diaorang merancang untuk bernikah pada 30/09/11. Cik Nazirah ni dah mengenali Nabil sejak 6 tahun lepas
tapi awal2 tahun hari tu baru cinta mula berputik. Dengar nya dia dulu stewardess kat AirAsia tapi skang tak tahu lak kerja apa. Mungkin pas ni nak jadi full time housewife kot.

Nabil cakap cik Nazirah ni seorang yang ikhlas dan tidak suka menunjuk2 sebab tu hati dia terbuka nak melamar nya menjadi suri hidup nya.

Anyway tahniah to Nabil & Nazirah.
Selamat berjuang lah ye! Sekarang bujang pas kahwin karang jgn ngaku bujang jugak yek hehe

Korang layan lah link kat bawah ni..



Nabil dan Nazirah akan berkahwin 30 September ini | Oh! Artis | Dunia Gosip dan Hiburan Selebriti Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan