BELI PRODUK HIRAQ SECARA ONLINE. TIADA CAJ PENGHANTARAN!

Isnin, 26 September 2011

Jom join, boleh menang RM30K utk renovate rumah ;)


Gila kentang rrr! RM30k utk renovate rumah.. boleh aku pasang jakuzi kat rumah aku haha
http://says.my/darwisyaulia/boustead


The Curve, Mutiara Damansara buat Home fair dari 30/09 - 31/09/. stat kol 10.00 pg - 10.00 mlm. Untuk korang yang dok dekat2 situ bole pakat2 pi sana. Yang dok jauh2 pun kalu gatal2 nak pi pun bole jugak. Memang di galak kan sangat2.

Sambil2 tu bole lah korang cari2 idea / minta advice nak hias rumah kasi lagi cantik ke. Sekarang nak hias rumah pun ada trend / ada style. style urban lah, kontemporari lah, futuristik lah, bali style lah.. whatever lah.

Yang paling best boleh join 'Transform My Space' contest. Hadiah bernilai RM30k termasuk perkakas elektrik rumah, voucher cat dan pemasangan tile. Pehh gila kentang lah!

Ralat nya aku, dah 4 tahun rumah aku tak siap2 ;( sengal punya pemaju. menyusah kan orang jer!

Anyway, korang yang baru beli rumah, tengah cari2 bajet, sesuai sangat2 join contest ni. Mana lah tau untung sabut timbul kan, untung batu tenggelam.. hehe sesuai ke peribahasa ni. aku pun tak pasti sangat, nanti aku tanya karam singh walia hahaha..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan