BELI PRODUK HIRAQ SECARA ONLINE. TIADA CAJ PENGHANTARAN!

Rabu, 21 September 2011

25 Tip Kuruskan Badan | iluvislam.com + discover the beauty of islam

As Salam..

Pagi tadi bila aku tengok bentuk tubuh badan aku ni kat cermin, ngeri semacam pulak..
pas raya ni bertambah2 lemak di sana-sini.
Aku kalu bab makan, memang pantang nampak. Mana yg selera je kat mata dgn tekak aku ni..
memang aku bedal cukup2.. tak ingat langsung bab diet2 ni. hahaha.
Pas tu bila tengok lemak di sana-sini baru lah nak menyesal..

Rasa nya dari start raya sampai skang, hari2 makan ayam. Pagi2 breakfast wajib aku:
Mi hun goreng + ayam goreng / ayam rendang + secawan white cofee (mi hun goreng tu aku beli kat
kawasan perumahan aku. Rendang akak ni memang power hingga menjilat jari hahaha)

Agak bertuah jugak lah aku ni, sebab dikurniakan ketinggian yang bole cover2 sket kegemukan aku ni.
Nak dapat balik berat masa anak dara dulu memang mimpi di siang hari ler jawab nye..

Tapi sungguh lucky hari ni, tengah syok2 layan fb ada pulak post kat wall aku tips2 nak kurus kan badan.
Larat dengan tak je lah korang nak wat, sehari makan segengam nasi je tuhh.. Banyak antara tips2 nya
yang aku amalkan, contoh nya banyak minum air masak. Dia cakap dlm setahun boleh kurangkan 10kg, harammm
Berat aku sekilo pun tak turun..

Korang layan lah sendiri articles ni kalu ada niat nak kurus kan badan yek ;)

25 Tip Kuruskan Badan | iluvislam.com + discover the beauty of islam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan